Rimmel London Nagellakjes

hoi hoi! Ik heb een paar dagen geleden de beste nagellakjes ooit gevonden. Van Rimmel London de Rita Ora collectie. Het zijn heel erg mooie en toffe kleurtjes. Het borsteltje is ook goed groot waardoor je soms met één veeg al klaar bent! Soms moet je zelfs geen tweede laagje doen en het glanst ook zo mooi! 


Dit is het kleurtje dat ik nu op heb. Bestival blue.


En dit snoepkleurtje is sweet retreat.

Ik heb ook nog de gele daisy days maar die laat ik een ander keertje zien 🙂

Byebye!

4 gedachtes over “Rimmel London Nagellakjes

  1. hoi blogvaneenmuts
    ik denk dat ze alle drie de kleurtjes wel mooi zijn !
    maar mijn vraag is waar kan je die nagellakjes kopen ?
    want ik heb nog een centje over voor een nagellakje .
    en die heb ik nu gevonden thanks voor de tip en nog veel blog plezier
    heel veel grtjes m-f

    Like

Plaats een reactie